reklama

Rieka do ktorej vstúpiš len raz alebo Čo z nás zostalo

Sme v nebi?  Nie, len čítame rovnaké básne. Na chvíľku som prešla očami po obrysoch jeho tváre a opäť zhasla svetlo. A teraz ...? Teraz už sme v nebi?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Po tme sa vždy premýšľalo krajšie ... čistejšie. V priestore sa stratili všetky obavy a nedokonalosti obyčajného života, tma pohltila každú jednu chybu nášho malého MY ... alebo ... 
"...to čo z nás zostalo."
Na pravom líci som pocítila stekať ďalšiu z mojich nedokonalostí. Len jedna, jediná, maličká a plná najväčších bolestí mojich krokov a najlepších úmyslov s najhorším koncom. 
"Kde sa podel zvyšok?"
"Zvyšok?"
"Toho čo sme boli predtým..."
"Do rieky."
Osudná. Jediná. Prvá aj posledná. Vkročíš len raz, potom .. potom ťa už niet. A čím viac JA v nej utopíš, ty menej JA z Teba zostane.
"Utopili sa?"
"My sme ich utopili."
Ľavé líce pocítilo jemnosť mojej nedokonalosti. V duši ma zvieralo podivné prázdno. Nekonečné, hluché, slepé ... čerstvo narodené prázdno. Pripravené na ...
"Milujem ťa."
"Prestaň. Utopíme sa."
"To nedovolíš."
"Milujem ťa."
...
"Sme v nebi?"

Lucia Zvedelová

Lucia Zvedelová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Inšpiruje ma život sám :) Potom už ho len treba napísať s humorom sebe vlastným a... Tak vzniká môj blog :) Zoznam autorových rubrík:  PrózaPoézia

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu