reklama

...po poslednej kapitole

Očami hypnotizuješ čas. Minútu po minúte urýchľuješ trápenie nekonečného čakania. Ale ... už vlastne nie je na čo čakať. Je dosnívané. Rozprávka sa nekoná ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Princ ostal zrejme zaseknutý v inej rozprávke. A ty si ako Šípová Ruženka, len nespíš sto ale prinajmenšom milión rokov. A nikoho to ani len nezaujíma. Nikto o to nezavadí ani slovom nie to mečom roztínajúc tŕnistú cestu k nekonečnému šťastiu.
"Možno naozaj máme zomrieť každý sám."
"Ale ja som s Tebou nechcela umierať. Ja som s Tebou chcela žiť."
Raz darmo. On už dopísal kapitolu, v ktorej si mala hlavnú rolu. A nikto nechce vidieť ako hviezda večera pomaly stráca dôležitosť a upadá do postáv v zátiší. Zabudni na vedľajšiu rolu. Ani posledná kapitola nebude niesť tvoje meno. 
"Nebuď smutná."
"Nie som smutná."
Neklamala. To čo sa jej odohrávalo v hlave .. v duši .. srdci ... to sa nenazývalo smútkom. Bol to požiar. Neuhasiteľný a nekonečný, neustále sa rozrastajúci do večného a ešte nekonečnejšieho nekonečna. Spaľoval na popol akýkoľvek kúsoček ostávajúcej nádeje a s každou minútou udieral ako zvony na kostolnej veži.
---
Prešla ďalšia minúta. Stále bola tma. A ticho. Oslepujúca tma a ohlušujúceho ticho. Nikto sa nepokúšal prehlučiť ho. Dnes už ani ona a jej plač. Ostávalo jej len prázdno. Ten spoločník o ktorom toľkokrát hovorila, toľkokrát ho prosila aby jej vstúpil do života a vypol svet, ktorý ju tak veľmi bolel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo z nej zostane?
Čo z nej zostane, ak sú zázraky len výmyslom pre pokojný spánok detí veriacich na rozprávky a šťastné konce.
Čo z nej zostane po poslednej kapitole?

Lucia Zvedelová

Lucia Zvedelová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Inšpiruje ma život sám :) Potom už ho len treba napísať s humorom sebe vlastným a... Tak vzniká môj blog :) Zoznam autorových rubrík:  PrózaPoézia

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu