reklama

človek je zvláštny

Človek je zvláštny, sťa milióny básní na zdrape papiera. Človek je zvláštny, túži byť šťastný, no na spomienky umiera.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nauč sa milovať,
ja budem trpieť,
tak to vraj v láske býva.

Nauč sa milovať,
skúsim nenávidieť,
v úsmeve smútok skrývať.
 

Povedz mi prečo
mám kráčať ďalej,
nájdi mi dôvod ísť.
Ak túžiš mlčať,
daruj mi nádej,
bojím sa z cesty zísť.

Povedz mi prečo
mám kráčať ďalej,
nájdi mi dôvod ísť.
Ak túžiš mlčať,
aspoň mi nalej,
bojím sa o teba prísť.


Človek je zvláštny,
sťa milióny básní
na zdrape papiera.

Človek je zvláštny,
túži byť šťastný,
no na spomienky umiera.

Modlí sa k Bohu,
tú istú slohu,
stále dookola.
Modlí sa k Bohu,
modlitbu strohú,
modlitbu za Teba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Povedz mi prečo
mám kráčať ďalej,
nájdi mi dôvod ísť.
Ak túžiš mlčať,
daruj mi nádej,
bojím sa z cesty zísť.

Povedz mi prečo
mám kráčať ďalej,
nájdi mi dôvod ísť.
Ak túžiš mlčať,
aspoň mi nalej,
bojím sa o teba prísť.

Lucia Zvedelová

Lucia Zvedelová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Inšpiruje ma život sám :) Potom už ho len treba napísať s humorom sebe vlastným a... Tak vzniká môj blog :) Zoznam autorových rubrík:  PrózaPoézia

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu