reklama

Ešte som ti chcela povedať ... (2)

Je mi smutno ... A ... mám v hlave toľko myšlienok, že nedokážem ... neviem čo ti povedať ako prvé. Teraz mi len lietajú po pamäti spoločné chvíle a všetky tie veci, čo sme spolu zažili. Ešte pred týždňom sme sa doťahovali ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

...že nemáme spoločnú fotku a teraz má byť proste koniec? Naoazj to tak chceš?

Ja ...
Som z toho zmätená. Neskutočne ma to celé bolí. Cítim hnev, smútok, znepokojenie, ale hlavne nerozumiem. Čo sa stalo, že si jednoducho ochotný to VŠETKO len tak hodiť za hlavu ... zabudnúť ... vyšrtnúť ma zo života ... ani nie zo dňa na deň, ale z minúty na minútu.

Kde ... Bože môj ... Brat a sestra? Kde zmizlo to naše Brat a Sestra a najelšpí kamaráti a vždy sa o Teba môžem oprieť a s Tebou je svet krajší ... kde zmizlo to mám ťa rád?!
To som pre Teba naozaj znamenala tak málo? Tri roky priateľstva hodiť za hlavu, lebo .. lebo čo? .. bez slova jednoducho zmiznúť z môjho života?! Ako si to predstavuješ?!

Áno, hnevám sa!

Považovala som ťa za všetko ... za kamaráta, brata, oporu, svoj osobný deníček .. veď som ti vždy hovorila všetko ... stál si pri mne a ... nerozumiem. Neviem čo sa stalo ...
Príde blondína, ktorá (prepáč za slovník) je jednoducho ochotná roztiahnuť ti nohy a toto všetko proste hodíš za hlavu? To som pre Teba naozaj bola tak málo???? AŽ TAK MÁLO??

Ja ... vedela som, že to nebude medzi nami večné. V istých momentoch áno ale ... inak veľmi dobre viem, že všetko sa raz skončí ... myslela som ale, že to bude trošku inak .. možno, že si nájdeš priateľku a nebudeš ma potrebovať. Že si nájdeš inú "sestru" a ja už budem v tvojom živote zbytočná ... že sa to možno časom nejako samé vytratí ale ... ale že sa jednoducho z minúty na minútu rozhodneš, že ma nepotrebuješ, že bezomňa budeš šťastnejší, že mi k tomu nič nepovieš, že to surovo ukončíš .. bez .. bez ničoho .. bez slova, bez dôvodu ... že ma jednoducho necháš samú.

Vieš, ako veľa pre mňa znamenáš. Vieš to, lebo som ti to miiónkrát povedala ... vieš to, lebo si sa mi miliónkrát pozeral do očí ... vieš to, lebo poznáš môj úsmev, keď som s Tebou ... vieš to lebo Niekedy nejdú veci tak ako by mali ...

Snažím sa byť silná ale nejde mi to ... vieš aká som ... vieš ako ma takéto veci bolia, ako ma strašne bolí, keď stratím niekoho na kom mi záleží ... a ty mi ani nepovieš prečo?!?! Ako si mi to mohol urobiť!!?? Ako?!?!

Ja ... Ja ti chcem len povedať, že ... že tomu nerozumiem ... že práve preto ma to bolí ... že neviem čo sa stalo ... prečo si sa takto rozhodol.

Mám pocit, že ... že som pre Teba naozaj nikdy nebola to, čo si mi tvrdil ... Nechce sa mi tomu veriť, lebo .. ťa poznám .. asi ťa poznám .. doteraz som mala pocit, že ťa poznám a teraz už neviem .. sama neviem čo je pravda. Kto si a kto som pre Teba bola ja? Možno naozaj len niekto, kto pri Tebe stál, keď si to potreboval. Áno ... od toho sú priatelia. Vždy by som pri tebe stála! VŽDY! A .. teraz ma už nepotrebuješ? Už je ti to jedno?

Asi sa nehnevám .. a vlastne asi áno .. na seba. Že som v Tebe videla niečo, čo tam nikdy nebolo. Že ... že som verila niečomu, čo nikdy nebolo skutočné. Že som z nás cítila viac ako Tebe vôbec kedy napadlo .. A zase pri starom známom, chybami sa človek učí. Nikdy by mi nenapadlo, že práve ty budeš tá chyba. Mala som dojem, že sme toho spolu už preskákali dosť. A vedela som aj to, že teraz budeme skákať zase ale .. toto si už naozaj preskočil ...

A ... odpustila som ti kadečo. Zvykla som si na to, že konáš s horúcou hlavou ... že ideš pudovo ... na základe pocitov ... racionálno je až úplne vzadu ale ... na toto nezabudnem. Áno, ja viem ... bol to len ťah ... malý .. bezvýznamný ... ale hovorí úplne čisto a priamo.

Mrzí ma, že to dopadlo takto. 
Mrzí ma, že to takto skončilo.

Nebudem Ti robiť scény, výstupy ... nemusím sa ti ani zdraviť v meste ak to pre teba bude jednoduchšie ... alebo pre mňa ...

Chcela som to ukončiť slovami "mám ťa rada" ale ... asi ich nenapíšem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Buď šťastný.

Lucia Zvedelová

Lucia Zvedelová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Inšpiruje ma život sám :) Potom už ho len treba napísať s humorom sebe vlastným a... Tak vzniká môj blog :) Zoznam autorových rubrík:  PrózaPoézia

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu