reklama

ale neublíž mi

Možno by bolo lepšie vedieť čo cítiš. Predísť trapasom a istému sklamaniu. Na druhú stranu, ak je to naozaj pravda, nechcem to vedieť. Chcem na to prichádzať pomaly a postupne. Odkrývať to celé kúsoček po kúsku a užívať si to.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Neviem čo cítiš. Netuším. A .. doháňa ma to tam kde vždy, od úzkych. 
Chcela by som to vedieť, a pritom je mi jasné, že by to stratilo celé to čaro, čo to má.
Zaujímalo by ma, či som jediná žena na svete, ktorá veci vníma takto.
Nie, neviem sa z toho len tešiť. A vždy keď nastane ten malý moment, kedy je mi naozaj dobre a moja fantázia začne pracovať o niečo intenzívnejšie ako dovtedy, prikradne sa spolu s ňou akýsi malý škriatok, ktorý to celé zarazí. Ako prehánka v pekný letný deň. Netušíš čo znamená, len vieš, že je. A či z nej bude dážď alebo búrka, netušíš. 
Viem, že by som ti chcela vedieť čítať myšlienky. Chcela by som vedieť na čo myslíš, a ako to vnímaš. Či som jediná, ktorá si vie predstaviť, že spolu budeme dlhšie ako týždeň, a že to čo bude medzi nami bude viac ako pár chatov na fejsbuku. Chcem aby to tak bolo .. aspoň myslím.
Áno, faktom ostáva, že vlastne nemám tušenie či to naozaj cítim. Som pobláznená. Čo už, ale, je mi s tebou proste dobre. Nič viac, nič menej. Cítim sa pri tebe naozaj dobre a to tu strašne dlhú dobu nebolo. A jediné čo mi hlodá v hlave je, či sa tak aj ty cítiš pri mne.
Možno by bolo lepšie vedieť to hneď. Predísť prípadným trapasom a temer istému sklamaniu.
Na druhú stranu, ak je to naozaj pravda, nechcem to vedieť. Chcem na to prichádzať pomaly a postupne. Odkrývať to celé kúsoček po kúsku a užívať si každý jeden tvoj nesmelý pohľad, ktorý sa bude každým dňom, každým jedným slovom, každým mojim úsmevom osmeľovať čím ďalej, tým viac.
Som blázon. A pomerne zúfalá. Cítim to ráno keď vstávam, večer keď zaspávam a celý čas medzi tým.
Nemôžem ťa žiadať aby si to urýchlil, a vlastne to asi ani nechcem.
Poprosím ťa len o jedno, nech to bude akokoľvek ... neubližuj mi, a nesľubuj mi niečo, čo nemáš v pláne splniť. Som už veľká a viem, že svet je občas chladný :)
Zvládnem to.

Lucia Zvedelová

Lucia Zvedelová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Inšpiruje ma život sám :) Potom už ho len treba napísať s humorom sebe vlastným a... Tak vzniká môj blog :) Zoznam autorových rubrík:  PrózaPoézia

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu