reklama

Mohli sme byť

Si ... ..... vo svete pod škrupinkou, Som ... ....... vo svete čierneho vzduchu, Mohli sme byť ... ......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Si ..
svet pod škrupinkou,
ktorú ti postavil život sám..
z pohľadov, z bozkov,
z jaziev, z rán ..

A nehovoríš pekné veci,
neveríš ich podstate ...
sabotuješ posledné
zvyšky krásy vo svete.

Som ..
svet čierneho vzduchu,
 ktorý je citoprázdny
a bojím sa tmy, samoty 
.. a pravdy.

A prestávam dúfať ...
že sa to raz zmení.
Zabíjam to posledné,
v čo som chcela veriť.

(Mohli) Sme (byť) ...
Svet medzi penovými bublinkami,
svet medzi hudbou a písmenkami,
svet o niečom čo existuje,
iba medzi nami.

Zbohom

Lucia Zvedelová

Lucia Zvedelová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Inšpiruje ma život sám :) Potom už ho len treba napísať s humorom sebe vlastným a... Tak vzniká môj blog :) Zoznam autorových rubrík:  PrózaPoézia

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu