reklama

Som tá, ktorú to doháňa

Stratila som isic. Pred tým, ako som ho odpálila, som si doň dala posledných 20€, ktoré som mala odložené na týždeň pred výplatou, ale hovorím si, že ísť na rande bez peňazí je trápne .. no a tak som pre istotu neprišla vôbec.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Celé sa to dodrbáva už nejeden piatok. Všímam si na sebe veľa zmien, no až dnes ma to dohnalo v tejto naozaj viditeľnej rovine a v podstate chvalabohu.

Ja si myslím, že nie som jediný človek na zemi, ktorý má problém povedať niekomu NIE. Som ten typ, ktorý bude radšej polroka "trpieť", aby som náhodou neublížila niekomu inému. Samozrejme, že toto človeka vyčerpáva, stiesňuje, ubližuje mu to, a v neposlednom rade - dobieha ho to.

Cítiš to intenzívne a intenzívne. Jednoducho ťa vytočí všetko čo sa okolo teba deje, rozhodí ťa každá maličkosť, nedokážeš sa rozhodovať, nedokážeš nič .. jednoducho len tak plávaš dňom čo dňom, stále viac vyčerpaný a unavený a čakáš na to, kedy ťa to proste položí úplne. A ono to proste príde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ja neviem, ako dlho, ešte budem taká sprostá, ako som momentálne a budem neustále brať ohľad viac na ostatných ako na seba. Nie je to dobré, nie je to zdravé a nie je ľahké to ustáť.

Nie je to o tom, že som stratila 20€, nejde o to, že vybavenie ďalšej kartičky ťa bude stáť 16€ .. aj keď nebudeme si klamať, pri študentovi, je to celkom dosť peňazí, dokážeš z toho vyžiť dva týždne. Ide o to, že keby som bola pokojná a robila veci, tak ako ich robím, keď som v pohode, asi by sa nič z toho vôbec nestalo. 

Som nervózna, vyčerpaná, rozladená a nepríjemná. A naozaj neviem .. a nie .. viem .. že to, že ty si "spokojný" mi za to proste nestojí! Akurát od seba neustále odháňam ľudí, pretože som nervózna a aj sa k ním tak správam - a oni to cítia. Hoci ja to možno necítim. Oni to cítia, a dotýka sa ich to. A v podstate kvôli spokojnosti jedného človeka, trpí niekoľko ďalších.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale pointa, ku ktorej som sa chcela dopracovať je tá, že .. ak si rovnaký jak ja, vyser sa na to kámo. Nestojí ti to za to. Proste niektoré dni sú horšie, niektoré lepšie ale mysli na to, že jediný, kto môže za to, či si ty spokojný, si ty sám. A nestojí ti za tvoje šťastie to, aby boli ľudia okolo teba na oko spokojní. Podľa mňa. A to pozor, to som zastánca toho, že je veľmi dôležité, robiť šťastných ľudí okolo teba, ale len do momentu, kým to spôsobuje radosť aj tebe. Ani o sekundu dlhšie.

Lucia Zvedelová

Lucia Zvedelová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Inšpiruje ma život sám :) Potom už ho len treba napísať s humorom sebe vlastným a... Tak vzniká môj blog :) Zoznam autorových rubrík:  PrózaPoézia

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu