reklama

Keď proste nemáš RetardRadar

Ak máš viac ako 16 rokov je 70% šanca, že si už stretla muža, ktorého si vezmeš. A pri tejto vete začneš spontánne premýšľať, aký je najjednoduchší spôsob odchodu z tohto sveta, lebo život s ktorýmkoľvek z nich by ťa aj tak zabil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Zamyslíš sa, ktorý z nich je ten, ktorého si vezmeš?

Tvoj prvý? Ach áno, úsmev dal úsmev, slovo dalo slovo, a si v tom až po uši ... všetky baby z mesta ho chceli, a dostala si ho práve ty ... šťastná jak blcha si poskakuješ po ulici a tá veľká láska, ktorá z teba priam strieka na všetky svetové strany celkom slušne otravuje všetkých naokolo ... až do momentu, kým si neuvedomíš, že on je s tebou tiež len preto, že TO z neho strieka ... Bože a s týmto mám žiť dokonca života?! 

Okay ... ex číslo 2. Chalan ... (dobrý úvod Lucia) ... relatívne pekný ... s prácou (do budúcnosti perspektívne) ... a jeho koníčky ... deti, skvelá hudba, poézia, a .... po sexe vyslovovanie vety "láska, a teraz sa pozeraj na scvrkávací proces"  ... no jo ... po tomto zážitku vám fakt, že po rozchode s vami začal chrápať s vašim bývalým kolegom príde v podstate zanedbateľný ... 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Myslím, že chalana, ktorý teda "rozhodne nie je závislý na tráve" ale bongá mal v izbe na poličke pre istotu dve a jedno natajnáša medzi ponožkami môžeme preskočiť úplne.

Alebo že by bol ten pravý už v minulom článku spomínaný vegán? ... S veľmi pekným telom, vysmiatym ksichtíkom a pozitívnymi názormi ... a zápisníčkom, kto z vás dvoch platí za vegánsku pizzu, yogou o piatej ráno, citrónovou vodou na raňajky a túžbou stať sa vlasovým modelom ... Okay Luci, možno ani toto nie je ten pravý.

A tak len sedíš ... a zúfalo premýšľaš či je menšie zlo vegán v obleku, alebo bodybuilder v ružovej adidasovej teplákovke. Popravde ti ako najnormálnejší pripadá predavač s DMky ale ten je pravdepodobne gay ... a aj napriek tomu, ešte vždy ostáva definitívne na priečke číslo jeden. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale ty to nevzdávaš a spomínaš na ďalších, na prvý pohľad osudových ...

Boli sme na koncerte. Spoznali sme sa úplne spontánne pri bare. Celý večer sme sa rozprávali, celý večer sme sa spolu smiali. Až zrazu z neho vypadlo:
"Lucka, musím ti niečo povedať. A ... väčšinou to ženám nehovorím na prvom stretnutí ..." ooooooooooooo Bože, v hlave sa ti rozozvučali kostolné zvony ... je to tu, je to ten pravý .. pam papa dam, pam pampa raam ... "Lucka, som gay." Padadadadam .... :/

Ďalšieho osudového som spoznala v divadle. Už miesto stretnutia hovorilo som ten pravý, ale poučená s predchádzajúcich skúseností ... nepredbiehala som. Po predstavení sme si spolu, ešte s jedným kamarátom, zašli na dva deci. Ja a môj osudový sme sedeli pri sebe. Nenápadne, letmo sme sa dotýkali jeden druhého, cítila som sa ako v siedmom nebi ... áno, to je on ... to je ON. 
"Poďme si zahrať hru, volá sa hovorme si tajomstvá, začni." prehlušil kamarát moje myšlienky na svadobnú cestu a tak som zo seba vyjachtala nejaký trapas z prvej triedy na základke a čakala som sa hriešne myšlienky môjho nastávajúceho. 
"Tak pre mňa asi najväčší trapas bol, keď sme boli s kamoškami na chate a oni sa ma pýtali, že či ma to nebolí ... akože, keď ... ideme s priateľom" ... ticho .... ticho .... ticho ... môj tupý pohľad ... ticho ... môj o niečo vytupenejší pohľad ... a väčšie ticho .... 
"Lucka ... " prerušil ma kamarát ... "ak si to náhodou nepochopila ... on je gay." No nič, pomyselne som sa tristosedemnástykrát rozlúčila s tým pravým a pripísala ho na zoznam "keď nemáš s kým ohovárať chlapov zavolaj .... "

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a pomyselný klinček po hlavičke zatlčie váš kolega z divadla. Po jednom zo "sociomeetingov" mu ponúknete nocľah u seba. Nie ste predsa sketa, ktorá ho nechá v noci cestovať autom až do Trnavy, takže ... ste sa zrazu ocitli na spoločnej intrákovej izbe ... hmmm ... doniesol si vlastné periny ... Zvláštne, ale ... po všetkom čo ste zažili ste ochotná to považovať za "svojim spôsobom" milé a nestrácate optimizmus ... Kým si ON umýva v kúpeľni zuby (inak prekvapivo dlho), vy na seba oblečiete najerotickejšie pyžamko aké v intrákovej skrini máte a nonšalantne sa zložíte na jeho posteľ, do jeho perín, do polohy hadej ženy ... v tom sa otvoria dvere do izby ...vo dverách stojí ON ... v pruhovanom pyžamku so zebričkami ... nespúšťa z vás oči a po prvotnom šoku z neho vylezie
"Ty čo robíš?" 
... nestrácate hlavu "Chcela som vedieť, aké to je ležať v tvojich perinách ..."
"Aha ... super ... už to vieš ... teraz si ľahni k sebe."
Zdrvená životom preliezate v čipkovanom spodnom prádle do vedľajšej postele a rozmýšľate, čo ste urobili zle ... nič .... pozbierate posledné zvyšky odvahy a dáte to ...
"Ehm ... je búrka ... "
"No a?"
"No a .. ja sa bojím búrok ... "
"Som len meter od teba, to zvládneš, dobrú."
Takto skončil ďalší príbeh s mojim pravým ... To, že je gay som sa dozvedela až o rok na to ... prezradil mi to ďalší z mojich gay kamarátov, do ktorého som samozrejme bola polroka šialene zamilovaná ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a niekde tu som sa rozhodla veriť, že nie všetky výskumy sú nutne pravdivé ... a že nie všetky väčšiny sa ma musia týkať ... a že ak sa ma náhodou týkajú ... mojim PRAVÝM bude môj kocúr.

P.S. Všetkým, ktorí ste sa náhodouv článku našli ... podobnosť so skutočnosťou je čisto náhoda a postavy v príbehu sú vymyslené .... ĎAKUJEM VÁM! :*

Lucia Zvedelová

Lucia Zvedelová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Inšpiruje ma život sám :) Potom už ho len treba napísať s humorom sebe vlastným a... Tak vzniká môj blog :) Zoznam autorových rubrík:  PrózaPoézia

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu