reklama

Ja som iná! .. alebo, že by?

Ženy. To zložité plemeno ľudskej rasy, pre ktoré chlap urobí prvé posledné, toleruje jej psychické výkyvy, snaží sa pochopiť jej absolútne nepochopiteľné správanie ... Ale my také predsa vôbec nie sme! Alebo ... že by?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Nie je žiadna prelomová info z môjho života, že veľmi hrdlo prehlasujem všade kade chodím, že "ženy sú sliepky." 

Áno .. Podľa mňa sú ženy arogantné, nevďačné, radodajné, hrajú sa na dôležité a dobrého chlapa nespoznajú ani v momente, keď im po tristýkrát podrží dvere, odsunie stoličku alebo zapichne vidličku do nosa.

Ženy si proste nedokážu vážiť dobrého chlapa. Tak ho odkopnú s tým, že je na nich až príliš dobrý a nájdu si grázlika, ktorý preťahuje všetko čo má pulz (a v lepšom prípade vagínu) ... a potom vyplakávajú najlepšej kamarátke na ramienko že "oni si predsa zaslúžia úprimne milujúceho partnera". A čo čakáš moja, že rastú na stromoch? Však sa ti nepáčilo, že sa o teba zaujímal, tak čo teraz vyrevúvaš, že nevieš kde tvoj grázliček spáva. (Bože, tieto ženy -_-) 

Ženy sú ten živočíšny druh, ktorému nikdy NIČ nie je. Teda .. vždy im niečo je. Ako však dobre, štve ťa že má ponožky na zemi? Tak mu to povedz. Vzťah je o komunikácii! Musíš mu povedať čo ťa trápi a spoločne určite nájdete riešenie. (Fakt nechápem, čo sa týmto ženy snažia dosiahnuť)

A dokonca sú ženy tak neuveriteľne sebestredné, že nie sú schopné si priznať chybu. Napriek tomu, že aj slepý to vidí, a šanca z toho urobiť partnerovu chybu je presne 0,0001%, žena to dokáže. Príklad: Keď si žena kúpi farbu na vlasy, ktorá chytí horšie ako modrykonik.sk sľuboval, je to chyba PARTNERA, ktorý namontoval do kúpeľne slabú žiarovku a tým pádom žene nevytvoril dostatočne vhodné podmienky na pravidelnú kontrolu aktuálneho odtieňu, čím žena utrpela ujmu vo forme čokoládovej hnedej, namiesto orieškovej hnedej. (Hodné trestu smrti pre partnera) ... možno sa uchytím aj ako právnička, keď to tak čítam :) ... No bohužiaľ drahá, posrala si to. Zbytočne si po ňom vyštartovala lebo hold, on nemôže za to, že tvoje večne farbené, lakované, žehlené a neviem čo ešte vlasy, jednoducho kapú rýchlejšie ako ten kaktus, čo máš v izbe. Kúp mu pivo, povedz Sorry a koniec problémov. (Tak jednoduché)

A úprimne musím povedať, že som hrdá, že si uvedomujem, aké ženy sú ... a že si dokážem priznať, že aj ja som žena ...

ale ja taká nie som! Ja som úplne iná!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A práve preto prekrúcam očami zakaždým keď sa ma partner spýta, dokedy budem v meste? ... lebo z jeho strany to nie je záujem o moju osobu. Je to útok! Je to spôsob ako ma zničiť, urobiť zo mňa jedinca neschopného samostatného života. Je to určitá forma špehovania a odoberania mi osobného priestoru. Je to jeho veľmi intenzívne premyslená taktika, ako zo mňa urobiť tú zlú a pri najbližšej príležitosti to použiť proti mne. Určite!

Som iná. A práve preto mu vždy poviem, čo ma trápi. Ale mne proste nikdy nič nie je. Fakt, úplne vážne, som totálne v pohode. Ako naozaj neviem, prečo by tichá domácnosť, trieskanie dverami, skladanie telefónu a neodpisovanie na správy mali byť znakom toho, že sa niečo deje? No tak proste mám chuť trieskať dverami a byť ticho. Nie, fakt mi ku*va nič nie je! Zamysli sa ty, čo ti bolo minulú stredu, lebo ja som úplne v PO HO DE!

Som iná, a preto by som si určite priznala chybu, keby som nejakú urobila. Ale tak, zatiaľ som žiadnu neurobila. Šak som úplne super. Mal by ďakovať Bohu, že ma stretol, že našiel ženu, ktorá je úplne iná ako ostatné.

A čo ma teda vytáča úplne najviac? Akože, aké výkyvy nálad a nepochopiteľné správanie? Je to úplne primitívne.
Šteniatka ma rozplačú každú druhú stredu v mesiaci a každý prvý štvrtok v mesiaci v roku koňa a prasaťa.
Čokoládu mám rada vždy, okrem dní, kedy na ňu nemám chuť, mám chrípku, bolí ma hlava, je viac ako 33,2 stupňov celzia, v Amerike prší, noc je o 13% percent dlhšia ako deň a okolo našej planéty obieha viac ako jedna družica.
Mám rada komédie, s Adamom Sandlerom keď som smutná, ale nie príliš, s Owenom Wilsonom, keď mám slzy na krajíčku, ale ešte neplačem. Keď už sa ti zdá, že plačem vtedy potrebujem komédiu s Leslie Nielsenom. Keď som šťastná, musia tam hrať aspoň dvaja blonďáci a jeden brunet, pes, mačka, musia tam byť aspoň tri čisto klavírne piesne, jedna dojímavá scéna, záber na mesto z výšky a kaviareň.
Mám rada, keď sa ma pýtaš na veci. Ale nie večer, nie ráno pred kávou, nie počas toho ako varím, nie keď je to tajomstvo, nie keď ti to nechcem povedať, nie keď som unavená a nie keď ide môj obľúbený seriál, počúvam hudbu, čítam si, píšem si, spievam si, sprchujem sa, obliekam sa, češem si vlasy, umývam si zuby, kŕmim mačky ... (ostatné podmienky budú na strane 337 mojej krátkej príručky pre mužov Fakt som jednoduchá)

Vidíte? Som naozaj úplne iná, ako všetky ženy. Rovnako ako, všetky ženy sú iné, ako všetky ženy. A sme fakt jednoduché .. keď trafíte ten správny deň v roku. Musíte sa orientovať podľa znamenia, vodné znamenia to majú každú druhú stredu a tretí štvrtok v mesiaci v roku potkana .... no, kúpte si príručku :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A hlavne sa neberte tak vážne a ľúbte sa :) Aj keď sa občas chcete pozabíjať :)

Lucia Zvedelová

Lucia Zvedelová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Inšpiruje ma život sám :) Potom už ho len treba napísať s humorom sebe vlastným a... Tak vzniká môj blog :) Zoznam autorových rubrík:  PrózaPoézia

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu