reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Zvedelová

Lucia Zvedelová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Inšpiruje ma život sám :) Potom už ho len treba napísať s humorom sebe vlastným a... Tak vzniká môj blog :) Zoznam autorových rubrík:  PrózaPoézia

reklama

Poézia

Neúcta a radodajky

Lucia Zvedelová

Neúcta a radodajky

Všímam si, že vo svete rastie neúcta. Neúcta celkovo ako taká, voči všetkému a všetkým. Ale najmä vo vzťahoch ...

  • 14. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 645x
  • 0
Mohli sme byť

Lucia Zvedelová

Mohli sme byť

Si ... ..... vo svete pod škrupinkou, Som ... ....... vo svete čierneho vzduchu, Mohli sme byť ... ......

  • 31. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 216x
  • 0
raz za čas

Lucia Zvedelová

raz za čas

Raz za čas zhoríme, a v tom to je. Sme .... .... príbeh na pokračovanie .... .... blízko exspirácie ....

  • 18. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 299x
  • 0
eternel retour

Lucia Zvedelová

eternel retour

Konce nie sú ... Iba príbehy Zbieraš fotky z pahreby a hľadáš v nich niečo, čo v nich nikdy nebolo  A keď to raz zmizne, pri srdci ťa hryzne ten nekonečný pocit že aj tak si tu sám. Neviem, či sa pozbieram.

  • 30. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 200x
  • 0
pain

Lucia Zvedelová

pain

I can't pretend I feel allright, I can't pretend I am okay, when u again broke my hearth when i feel unreal pain.

  • 30. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
my

Lucia Zvedelová

my

Naše večne neexistujúce MY dnes naposledy zaniklo.  Nechalo za sebou pár sĺz, bolesti a komédií poznačených tragikou.

  • 17. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Spomínam

Lucia Zvedelová

Spomínam

Zatvorila som oči .. malú chvíľu si tu bol a potom si zmizol preč ...

  • 1. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
človek je zvláštny

Lucia Zvedelová

človek je zvláštny

Človek je zvláštny, sťa milióny básní na zdrape papiera. Človek je zvláštny, túži byť šťastný, no na spomienky umiera.

  • 25. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
sen

Lucia Zvedelová

sen

Zatvára oči keď ide snívať,  žiť život čo nedožičil úsmev na každý deň. ... krutá beznádej ...

  • 26. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 241x
  • 0
o nej in english

Lucia Zvedelová

o nej in english

I can’t stop thinking about her ... She was so beautiful ...

  • 26. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 237x
  • 0
reklama
hluchonemá hudba a medvede

Lucia Zvedelová

hluchonemá hudba a medvede

...plačeš pre hluchonemú hudbu a samotu plyšového maca ...

  • 26. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
ty

Lucia Zvedelová

ty

Mám rada svoje básne, a milujem tvoj úsmev, keď ich čítaš a záblesk v oku, keď zistíš, že sú o Tebe. A o čom inom písať??

  • 26. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
chýbaš mi

Lucia Zvedelová

chýbaš mi

Chýbaš mi,a momenty keď slováboli viac než činy.Chcem to zažiť znova!Je neskoro ...Obaja sme iní.

  • 7. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 591x
  • 0
sklamana

Lucia Zvedelová

sklamana

Ešte pár krát sa na mňa falošne usmej, a nazvi ma priateľom. Podaj tú ruku čo podstrčí nádej, až potom sa staň bremenom

  • 6. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Len hra

Lucia Zvedelová

Len hra

Večer čakať kým sa svetlo zhasne,a o pol jednej ráno začať písať básne,Nečakať nový začiatok ale rýchli koniec,nechcem počuť žili šťastne až do smrti,chcem počuť zvoniť zvonec. A kde v tejto hre je vlastne človek?Tam vzadu, zakrýva ho strom.Lebo v tejto hre, má človek pravú tvár,je to len dôveru zneužívajúci stroj.

  • 9. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 222x
  • 0
reklama
skáčem....

Lucia Zvedelová

skáčem....

Zatvárala som oči, tajila som dych. Mohla som skočiť, neotočil by sa ani jeden z nich. ................................................................................

  • 2. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Zbytočne prosím, Odpusť!

Lucia Zvedelová

Zbytočne prosím, Odpusť!

Cukor zmenil sa na v riasenke zmáčané slzy,a srdce hovorí ti, že ma to mrzí,no rozum to odmieta príjmať.V bolesti necháš ma zvíjať........................................

  • 26. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu